HAUL?

Jag vet inte riktigt om detta kan räknas som en haul, men här kommeriallafall  inlägget jag lovade er igår, med bilder på allt jag köpte på mellandagsrean :) Det är även en mindre "beskrivning" under varje bild.

 
Vi börjar med en bild på allting (minus en spegel som jag glömde när jag fotade, men som är på bilden under)
 
 
 
Och här är spegeln. Jag köpte den på Glitter för 40kr. Jag har behövt en spegel ganska länge, för min är trasig och när jag såg den så var jag bara tvungen att köpa den, för jag älskar ugglor och den var bara så himla gullig.
 
 
Sen köpte jag två BabyLips på H&M för 29:50kr/st. Jag har väldigt torra läppar och jag tycker att vanliga BabyLips är rätt så bra, men jag har hört att Dr Rescue ska vara ännu bättre, så jag ville prova det. Jag gillar dock inte färgen på den rosa så jättemycket, den är väldigt ljus vilket jag inte tyckte var jättefint, men de är bra iallafall.
 
 
 
Jag köpte även en sminkbox. Den var på rea på Affection, så den kostade 244kr istället för 349kr. Den kom med ett läppstift, ett läppglans, en ögonskuggspalett med 5 färger, en mascara, ett nagellack, en ögon- och kroppskrita (direkt översatt från engelska (y ) och ett set med mallar med 1D "doodles". Det finns 3 olika, men jag ville helst ha TMH för den hade mycket naturligare grejer.
 
 
Sen köpte jag ett par pyjamasshorts på Gina Tricot. Jag har velat ha en till pyjamas ett tag och jag har kollat på de här byxorna ett tag utan att köpa dem. De kostade bara 50kr nu, för de var med på rean, så då var jag tvungen att köpa dem.
 
 
Till pyjamasbyxorna köpte jag även 2 tröjor, också från Gina Tricot. De var också på rean, så de kostade bara 50kr/st. Jag köpte dem dock inte i samma affär, för de fanns inte i min storlek på MIC, så jag köpte dem när jag var på Bergvik istället.
 
 
Sist men inte minst så köpte jag även 3 sportbhar på H&M. Jag har velat ha nya ett tag och jag hade presentkort på Bergvik, så jag tänkte liksom att varför inte? De kostade 99kr/st.
 
 
Men ja, det var allt jag hade att komma med idag :P Men vi hörs igen imorn :)
Puss hej :*
1 Bella:

skriven

Ofta 1D har smink? :)

Svar: Ja, såg de för ett tag sen. De har även haft nåt annat smink, fast det fanns bara att köpa i England :)
Vad kul att du kollat in på min blogg och kommenterat :)
Agnes Warholm

2 Lydia:

skriven

pyjamasshortsen var supergulliga! :)

Svar: Tack :)
Agnes Warholm

Kommentera här: